czwartek, 29 stycznia 2015

Lampionik



Witajcie!

Myślałam, że sezon na świece, ciepłą herbatkę i kocyk się skończył… Ale dziś powróciła zima i jeśli o mnie chodzi, to jestem zadowolona. Lubię tę porę roku, ze wszystkimi jej wadami i zaletami.

Pachnące świece plus kocyk i herbatka (najlepiej CYNAMONOWA) to mój sposób na zimowe wieczory z nauką. :)

I stąd też dzisiejszy gość, czyli lampionik, który wykonałam własnoręcznie ze słoiczka. Okleiłam go ciemnoniebieskim brokatem i przewiązałam wstążką.


Wykonanie takiego lampionu nie wymaga wielkich umiejętności. Nakładałam kolejne warstwy kleju i brokatu, następnie jedną warstwę kleju bez brokatu, dzięki temu nic nam się nie osypuje, ani nie odkleja.



Wycięłam z taśmy "szablony" w kształcie serca i nakleiłam je przed nakładaniem brokatu. Po wyschnięciu kleju wystarczyło je ostrożnie odkleić i gotowe.






Piękny niebieski odcień brokatu kojarzy mi się właśnie z zimą. A serce... niedługo Walentynki... :)

Życzę wszystkim miłego wieczoru a studentom udanej sesji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz