czwartek, 1 maja 2014

Post powitalny

Witam cynamonowo! :)

Znajdziecie tu moją autorską biżuterię, trochę inspiracji, ciekawostek i innych drobiazgów. Nie do końca poważnie, czasem przewrotnie i z przymrużeniem oka. ;)

Mój pseudonim, a zarazem nazwa biżuterii to Cynamonka. Dlaczego?
1. Lubię cynamon! :)
2. Cynamon jest popularny, ale moim zdaniem, jednocześnie bardzo oryginalny. Niepowtarzalny, korzenny aromat nadaje charakteru nawet mdłym potrawom. Jest wyjątkowy i trudno go z czymś innym pomylić. - i właśnie taka ma być biżuteria. Nawet szary, najbardziej neutralny look można ożywić pomysłowym dodatkiem.
3. Wszystko z odrobiną cynamonu smakuje lepiej! no prawie wszystko... ;)

Zgodnie z tym, co napisałam powyżej, mogłabym też nazywać się... Migdałka albo... Pomarańczarka (ciekawe, co by na to powiedział Gierymski?), ale Cynamonka jednak brzmi lepiej. :D

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Witamy w świecie blogowym, pokazuj nam tu te swoje cacuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mam zamiar! Witam u mnie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń